Palmovka Open Park

Palmovka Open Park

Zavřít
Klient: Metrostav Development
Poloha: Praha 8
Rozloha: 25 000 m2
Klient: Livesport
Poloha: Praha 5
Rozloha: 20 000 m2
Polygon house

Polygon House

Klient: Amundi
Poloha: Praha 4
Rozloha: 10 600 m2
FORUM KARLÍN

FORUM KARLÍN

Klient: Amundi
Poloha: Praha 8
Rozloha: 20 000 m2
Praha City Center

Praha City Center

Praha City Center

Zavřít
Praha City Center
Klient: Amundi
Poloha: Praha 1
Rozloha: 17 700 m2

Václavské náměstí 9

Václavské náměstí 9

Zavřít
Klient: Patrizia
Poloha: Praha 1
Rozloha: 5 800 m2

Myslbek

Klient: AEW
Poloha: Praha 1
Rozloha: 24 400 m2

Anděl Park

Případová studie

Anděl Park

Zavřít

Klient:

GLL Real Estate Partners – (od 2013) / SEB (od 2009)

Poloha:

Praha

Rozloha:

23,000 m2

Počet nájemců: 20 | Mandát: od r. 2009 | Fakta: Administrativní budova třídy A, dokončená r. 2005

Naše služby

Dlouhodobý komplexní Asset Management zahrnující:

Property managment
Project Management
Zelená certifikace
Marketing
Pronájmy
Korporátní účetnictví
Prodej / akvizice nemovitosti

Výzvy

  • Naším cílem je udržet vysoký standard budovy, aby zůstala na trhu dlouhodobě konkurenceschopná, klientovi tedy doporučujme řadu relevantních zlepšení. 
  • Průběžná detailní anlalýza trhu a srovnání klíčových ukazatelů s ostatními objekty na trhu nám pomáhají dělat kroky, které vedou k udržení vedoucí pozice na trhu. 
  • Aktivně pracujeme na udržení stávajících nájemců v budově a jejich spokojenosti. Věnujeme se nájemcům, neustále s nimi vedeme diskuze na různá témata, zapojujeme je do života v budově. Končící nájemní smlouvy řešíme vždy v dosatečném předstihu, abychom předešli zbytečným odchodům nájemců.

  • 2009 - 2015

    Redesign společných prostor, vytvoření korporátní identity, zelená certifikace, specifikace nového standardu budovy, proaktivní leasing

  • 2016

    V R. 2016 JSME NEMOVITOST UVEDLI NA TRH A ÚSPĚŠNĚ PŘEPRONAJALI 90% KANCELÁŘSKÝCH PROSTOR PŘED UKOČENÍM AKTUÁLNÍCH NÁJEMNÍCH SMLUV

Solution and results achieved

  • Revize smluv s dodavateli veškerých služeb – 20% úspora / rok
  • Plán úspory energií (výběrové řízení na dodavatele enerigií, nový systém osvětlení budovy LED atd.)
  • BREEAM In Use – certifikační proces dokončen v roce 2015, vč. následných / návazných aktivit

Nájemci

V období 2012-14 jsme aktivně řídili renegociaci 11,000 m2 kancelářských prostor. Jsme pyšní na 100% udržení nájemců a současnou obsazenost budovy: 100%. Zavedli jsme pravidelné akce zaměřené na posílení vztahů s nájemci.

Marketing

  • Vytvořili jsme pravidla pro korporátní design budovy a nastavili pravidelnou komunikaci s nájemci 
  • Řídili jsme tvorbu nových marketingových materiálů budovy (vč. vizualizací kancelářských prostor), představili nový web, který průběžně aktualizujeme, začali organizovat pravidelné akce pro nájemce a budovu uvedli na trh kancelářských budov 
  • Pod naší taktovkou rovněž vznikla video-prezentace portfolia pražských projektů GLL.

Project management

Za účelem konkurenceschopnosti budovy na trhu a podpoření retence nájemců jsme navrhli a zrealizovali řadu zlepšení. Vybrali jsme relevantní dodavatele, zajistitli technický dohled nad stavbou a řídili celý stavební proces až do úspěšného zakončení.


  • Redesign vstupních lobby (2x300 m2)
  • Nové světelné totemy
  • Branding budovy
  • Navýšení parkovací kapacity (konverze nevyužívaných skladů – optimalizace využití prostoru na základě poptávky)
  • Navigační parkovací systém
  • Nový navigační systém budovy
  • Vybudování venkovních teras a relaxačních zón ve společných prostorách budovy
  • Stanovení a zavedení jednotného standardu budovy
  • CCTV upgrade
  • Systém generálního klíče budovy
  • Zálohování chladícího systemu
  • Odvětrání odpadové místnosti

BREEAM

Pro budovu jsme získali certifikaci BREEAM In-Use s ohodnocením „Very good“. Cushman & Wakefield pomohl definovat vhodný standard budovy, zavedl řadu provozních zlepšení a úspěšně dokončil certifikační proces.


Part 1: ASSET

Modernizace kontrolního systému nad sportřebou médií, nový odpadový systém, ozelenění budovy.


Part 2: BUILDING MANAGEMENT

Optimalizovali jsme interní procesy a implementovali Environmentální strategii certifikovanou ISO 14001.


Galerie

Zavřít
Klient: SEB
Poloha: Praha
Rozloha: 23 000 m2

Bondy Mladá Boleslav

Bondy Mladá Boleslav

Zavřít
Klient: CPI Property Group
Poloha: Mladá Boleslav
Rozloha: 28 700 m2

Portfolio hypermarketů Centerscape

Případová studie

Portfolio hypermarketů Centerscape

Zavřít

Klient:

Centerscape

Poloha:

Česká republika

Rozloha:

42 000 m2 - celé portfolio

Mandát: od r. 2004 | Počet nájemců: 50

Naše služby

Během let se portfolio rozšířilo na současných 19 projektů včetně 2 velkých nákupních parků Černý Most a Čestlice, 12 Penny marketů a 5 dalších maloobchodních a skladových areálů v rámci České republiky.

Projektový managment
Pronájmy

Výzvy

Naše spolupráce se společností Centerscape Investments (Portico Investments) započala již roku 2004, kdy jsme převzali do správy první nákupní parky v České republice.

Project management

  • Downsize nájemníka Electro World (Čestlice)
  • Monitoring prací, které si zajišťuje nájemce, ale platí majitel (dozorová činnost, finance apod.)
  • Celkové projektové řízení (povolení až kolaudace)
  • Odhady hrubých nákladů pro nastavení nájemní strategie
  • Umístění loga na fasádě pro nájemníka (Černý Most)

Galerie

Zavřít
Klient: Centerscape Investment
Poloha: Česká republika
Rozloha: 42 000 m2

Charnwood portfolio

Charnwood portfolio

Zavřít
Klient: Charnwood
Poloha: Česká republika
Rozloha: 43 500 m2

Orlice Park Shopping

Orlice Park Shopping

Zavřít
Klient: Redside
Poloha: Hradec Králové
Rozloha: 22 000 m2

Olympia Teplice

Olympia Teplice

Zavřít
Klient: CPI Property Group
Poloha: Česká republika
Rozloha: 31 800 m2

IGY centrum České Budějovice

IGY centrum České Budějovice

Zavřít
Klient: CPI Property Group
Poloha: Česká republika
Rozloha: 19 600 / 29 000 m2

Quadrio

Klient: CPI Property Group
Poloha: Praha
Rozloha: 28 700 m2

Olympia Mladá Boleslav

Olympia Mladá Boleslav

Zavřít
Klient: CPI Property Group
Poloha: Mladá Boleslav
Rozloha: 22 000 m2

Galerie Fénix

Galerie Fénix

Zavřít
Klient: CPI Property Group
Poloha: Praha
Rozloha: 12 500 m2

City Park Jihlava

City Park Jihlava

Zavřít
Klient: CPI Property Group
Poloha: Jihlava
Rozloha: 28 500 m2

OC Spektrum Praha

OC Spektrum Praha

Zavřít
Klient: CPI Property Group
Poloha: Čestlice
Rozloha: 9 600 m2

Forum Liberec

Klient: Nepi Rockcastle
Poloha: Liberec
Rozloha: 46 800 m2

Galerie Butovice

Galerie Butovice

Zavřít
Klient: Cromwell
Poloha: Praha
Rozloha: 36 000 m2

OC Rýnovka

Klient: Redside
Poloha: Jablonec nad Nisou
Rozloha: 15 400 m2
Klient: Private investor
Poloha: Praha 6
Rozloha: 21 300 m2

Budějovická Alej

Budějovická Alej

Zavřít
Klient: DBK Praha a.s.
Poloha: Praha
Rozloha: 11 600 m2

Hagibor Office Building

Hagibor Office Building

Zavřít
Klient: RFE
Poloha: Praha
Rozloha: 21 300 m2

Corso Court

Klient: Invesco
Poloha: Praha 8
Rozloha: 18 100 m2

Corso IIa

Klient: Alanis Capital
Poloha: Praha
Rozloha: 13 100 m2

Palác Karlín

Palác Karlín

Zavřít
Klient: Kirkbi Real Estate Investment
Poloha: Praha 6
Rozloha: 16 400 m2

Rosmarin Business Centre

Rosmarin Business Centre

Zavřít
Klient: Private investor
Poloha: Praha 7
Rozloha: 22 700 m2

River Garden I

River Garden I

Zavřít
Klient: LaSalle Investment Management
Poloha: Praha 8
Rozloha: 19 200 m2

AXA portfolio

Klient: AXA penzijní společnost a.s.
Poloha: Česká republika a Slovensko
Rozloha: 29 000 m2

Oregon House

Klient: M7 Real Estate Czech Republic
Poloha: Praha 4
Rozloha: 14 300 m2
Klient: TRIUVA
Poloha: Praha 5
Rozloha: 13 800 m2

Smíchov Gate

Klient: Reside
Poloha: Praha 5
Rozloha: 13 300 m2

Keystone

Klient: Amundi
Poloha: Praha 8
Rozloha: 6 600 m2

Eastgate Park Praha

Eastgate Park Praha

Zavřít
Klient: Charnwood
Poloha: Praha
Rozloha: 31 200 m2

M7 portfolio

Případová studie

M7 portfolio

Zavřít

Klient:

m7 Real Estate Czech Republic

Poloha:

Ivančice, Praha 10 - Uhříněves, Říčany, Břeclav

Rozloha:

73 300 m2 celé portfolio

Mandát: od 2017 (2007 - 2017 pro předchozího vlastníka) | Počet nájemců: 29

Naše služby

Všechny projekty se nacházejí poblíž nebo na předměstí velkých měst, na hlavních silnicích zajišťujících dokonalou dostupnost a následnou dopravu do regionů. Komfortní manipulační prostory, dostatek parkovacích míst a nepřetržitá bezpečnostní služba jsou společným jmenovatelem všech areálů.

Výzvy

Pro společnost m7 spravujeme portfolio 4 logistických areálů rozmístěných po celé České republice. Celkové portfolio činí 73 300 m2 skladových ploch vč. kanceláří a obchodních ploch. Po prodeji nemovitostí (původní vlastník Cromwell) byl náš mandát novým vlastníkem znovu potrvzen


Zavřít
Klient: M7
Poloha: Praha 10
Rozloha: 73 300 m2

Retail park Černý Most

Retail park Černý Most

Zavřít
Klient: Centerscape Investment
Poloha: Černý most
Rozloha: 9 500 m2

OBI Jablonec nad Nisou

OBI Jablonec nad Nisou

Zavřít
Klient: Redside
Poloha: Jablonec nad Nisou
Rozloha: 6 400 m2

Retail park Haná

Retail park Haná

Zavřít
Klient: Star Capital Finance
Poloha: Haná
Rozloha: 2 700 m2

OC Rotunda Havířov

OC Rotunda Havířov

Zavřít
Klient: Private investor
Poloha: Havířov
Rozloha: 6 300 m2

Retail park Čestlice

Retail park Čestlice

Zavřít
Klient: Centerscape Investment
Poloha: Čestlice
Rozloha: 10 300 m2

Office Box Trnávka

Office Box Trnávka

Zavřít
Klient: REICO Investment Beta
Poloha: Bratislava
Rozloha: 4 300 m2

Park One

Klient: REICO Investment Beta
Poloha: Bratislava
Rozloha: 13 200 m2

Bratislava Logistics Park

Bratislava Logistics Park

Zavřít
Klient: Falcon Real Estate Investment
Poloha: Slovenská republika
Rozloha: 37 400 m2

Cubus Office Centre

Případová studie

Cubus Office Centre

Zavřít

Klient:

Caerus (od 2016) / Savills Investment Management (od 2008)

Poloha:

Bratislava

Rozloha:

22,000 m2

Počet nájemců: 3 | Mandát: od r. 2010

Naše služby

Dlouhodobý komplexní Asset Management zahrnující:

Property Management
Project Management
Zelená certifikace
Marketing
Pronájmy
Korporátní účetnictví
Prodej / akvizice nemovitosti

Výzvy

  • V důsledku plánovaného zmenšení prostor jediného nájemce budovy se uvolnila 2 celá poschodí (2,300 m2). 
  • Cushman & Wakefield řídil transformaci budovy ze „single-tenant“ na „multi-tenant“ využití. Budovu s novou identitou (Cubus) jsme uvedli na trh a uvolněný prostor pronajali.

  • 2010 - 2015

    Zásadní změny ve fungování budovy (provoz & design), nová korporátní identita, zelená certifikace. Vše podpořeno změnou v systému správy objektu a proaktivním přístupem k pronájmům uvolněných prostor.

  • 2015

    ZMĚNA SINGLE-TENANT NA MULTI-TENANT VYUŽITÍ A ZASMLUVNĚNÍ NOVÝCH NÁJEMCŮ, DOSAŽENÍ 100% OBSAZENOSTI BUDOVY A ÚSPĚŠNÉ ZPROSTŘEDKOVÁNÍ PRODEJE NEMOVITOSTI NOVÉMU VLASTNÍKOVI

Solution and results achieved

  • Revize smluv s dodavateli veškerých služeb – 15% úspora / rok 
  • Plán úspory energií (výběrové řízení na dodavatele enerigií, nový systém osvětlení budovy LED atd.) 
  • BREEAM In Use – certifikační proces dokončen v roce 2015, vč. následných / návazných aktivit

Nájemci

  • V období 2013-15 jsme aktivně a úspěšně vedli renegociace nájemních smluv 19,500 m2
  • V r. 2015 jsme budovu uvedli na trh a dosáhli 100% obsazenosti uvolněných prostor (2,300 m2)

Marketing

  • Po dokočení všech stavebních prací jsme uvedli budovu pod novým názvem Cubus na trh 
  • Vytvořili jsme kompletně koncept korportání identity vč. pojmenování budovy, nového loga, podprůných marketingových materiálů, webu, PR, zorganizovali akce pro agenty potenciální nájemce 
  • Pro prezentační účely pronájmů jsme vytvořili aplikaci rozšířené reality budovy

Project management

  • Řídili jsme transformaci využití budovy z jednoho nájemce na více nájemců. 
  • S cílem zvýšit konkurenceschopnost budovy a tedy zajistit pronájem 2 300 m2 uvolněných kancelářských prostor, jsme vybudovali moderní showroom, díky kterému se nám podařilo kvalitně odprezentovat vysoký standard nabízených prostor. 
  • V rámci řady výběrových řízení jsme vybrali relevantní dodavatele, zajistili technický dozor a řídili celý stavební proces až do jeho úspěšného zakončení.

  • Redesign vstupní recepce (300 m2)
  • Vybudování showroomu (200 m2)
  • Rekonstrukce sdílených sociálních zařízení
  • Nový navigační totem, instalace světelných log na fasádě budovy a celkový branding budovy
  • Nový vstupní systém
  • Nová výtahová lobby na všech patrech budovy
  • Vybudování fit-outu nájemců

BREEAM

Pro budovu jsme získali certifikaci BREEAM In-Use s ohodnocením „Very good“. Cushman & Wakefield vedl certifikační proces a řídil trasformaci budovy ze single tenant na multi-tenant využití následně jsme budovu uvedli na realitní trh a úspěšně dokončil certifikační proces.

Part 1: ASSET

Optimalizace provozu budovy pro využití více nájemci a implementace řady environmentálních opatření.

Part 2: BUILDING MANAGEMENT

Optimalizace a implementace interních procesů, nastavení relevantních směrnic jako např. environmentální směrnice a výběr materiálů využitých během renovace objektu.


Galerie

Zavřít
Klient: Savills
Poloha: Bratislava
Rozloha: 22 000 m2

City Arena Trnava

City Arena Trnava

Zavřít
Klient: City Arena Plus a.s.
Poloha: Trnava
Rozloha: 30 000 m2

Cassovia

Klient: Arcola a.s.
Poloha: Košice
Rozloha: 10 900 m2

Europeum Business Centre

Případová studie

Europeum Business Centre

Zavřít

Klient:

Vienna Insurance Group (od 2016) / Savills Investment Management (od 2008)

Poloha:

Bratislava

Rozloha:

10,400 m2

Počet nájemců: 24 | Mandát: od r. 2010

Naše služby

Dlouhodobý komplexní Asset Management zahrnující:

Property Management
Project Management
Zelená certifikace
Marketing
Pronájmy
Korporátní účetnictví
Prodej / akvizice nemovitosti

Výzvy

Navýšení hodnoty nemovitosti a její konkurenceschopnosti na trhu bylo naší prioritou v případě budovy Europea. Doporučili a zrealizovali jsme řadu zlepšení, která zvedla standard budovy na současnou úroveň stanovenou poptávkou trhu. Komfort nájemců byl na prvním místě. Po změnách, které jsme zrealizovali se nám podařilo budovu znovu uvést na místní trh na výrazně zlepšit její vnímání nejen odbornou veřejností.

  • 2010-2015

    Redesign interiérů i exteriérů budovy, nový korporátní design, zelená certifikace. Vše podpořeno změnou v systému správy objektu a proaktivním přístupem v oblasti pronájmů.

  • 2015

    VYŠŠÍ OBSAZENOST BUDOVY A ZVÝŠENÍ HODNOTY NEMOVITOSTI

Solution and results achieved

  • Revize smluv s dodavateli veškerých služeb – 15% úspora / rok 
  • Plán úspory energií (výběrové řízení na dodavatele enerigií, nový systém osvětlení budovy LED atd.) 
  • BREEAM In Use – certifikační proces dokončen v roce 2015, vč. následných / návazných aktivit

Nájemci

  • V období 2013-14 jsme aktivně přejednali stávající nájemní smlouvy (4,700 m2) 
  • 100% retence nájemců 
  • V r. 2015 budova plně obsazena: 2,200 m2 nově pronajatých kanceláří

Marketing

Repositioning budovy a změna v jejím vnímání z pohledu místního trhu. Proces zahrnoval vytvoření nového design konceptu vč. marketingových materiálů, loga, vč. space planů, vizualizací kanceláří, nového webu, PR, zavedení akcí pro nájemce a agenty.

Project management

  • S cílem zvýšení konkurenceschopnosti budovy a dosažení vyšší atraktivity pro nájemce jsme v budově implementovali řadu jak provozních, tak designových zlepšení.
  •  V rámci řady výběrových řízení jsme vybrali relevantní dodavatele, zajistili technický dozor a řídili celý stavební proces až do jeho úspěšného zakončení.

  • Redesign vstupních recepcí (2x50 m2)
  • Redesign společných prostor v exteriéru (dlažba, fasáda)
  • Nové reklamní totemy na fasádě i v rámci orientačního systému budovy
  • Vybudování kvalitního showroomu
  • Výměna všech výtahů v budově
  • Zajištění odkoupení práv od původních architektů budovy
  • Zvýšení standardu parkovacího systému
  • Vybudování fit-outu pro nového nájemce Regus

BREEAM

Pro budovu jsme získali certifikaci BREEAM In-Use s ohodnocením „Very good“. Cushman & Wakefield pomohl definovat vhodný standard budovy, implementoval řadu provozních zlepšení a úspěšně dokončil certifikační proces.

Part 1: ASSET

Nový systém odpadového hospodářství, ozelenění budovy a podpora uživatelům eco-friendly dopravních prostředků.

Part 2: BUILDING MANAGEMENT

Optimalizace a implementace interních procesů, nastavení relevantních směrnic jako např. směrnice o údržbě a environmentální směrnice.

Galerie

Zavřít
Klient: Vienna Insurance Group
Poloha: Bratislava
Rozloha: 10 400 m2

Chcete využít tyto služby i pro vaši nemovitost?

+420 234 603 305
Ondřej Fukal